loading...
مهندسین کشاورزی
shahryar بازدید : 33 یکشنبه 21 آبان 1391 نظرات (1)

  

از همکلاسیان محترم خواهشمندیم از آنجایی که این سایت برای استفاده ی عموم ایجاد شده ، قوانین سایبری را رعایت فرمایند

 

آدما خواهم که انسانت کنم

                            مظهر اوصاف سبحانت کنم

واقف از اسرار و پنهانت کنم

                          درخور هرگونه احسانت کنم

                 آنچه ناید خود به وهم آنت کنم

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط رویا احمدی در تاریخ 1391/08/22 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

با سلام و آرزوی موفقیت برای همه دانشجویان مهندسی کشاورزی 1390 بسیار ممنونم که شعر آدما را در سایت گذاشتید

من هم دو جمله دیگر برایتان ارسال میکنم هر چه می خواهی باش ولی آن باش که باید باشی ای انسان انسان باش .

من به عظمت روح آدمی و درک و شعور مشترک میان انسانها ایمان دارم.

با نهایت محبت و احترام
رویا احمدی


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 7
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 7
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 5
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 5
  • بازدید سال : 9
  • بازدید کلی : 837